IMPORTANT! Tricourile, hanoracele și alte obiecte ce sunt personalizate cu poză, siglă sau textul cerut de client nu se pot returna, deoarece sunt făcute la comandă și nu pot fi revândute.

Schimbarea sau returnarea produsului

Poți returna sau schimba pe un alt produs, confecțiile care se află în aceeași stare în care le-ai primit în termen de 14 zile din data primirii coletului.

Produsele fără personalizarea ta. Opțiuni retur:

  • Poți schimba cu un alt produs care îți place.
  • Poți schimba cu un ticket ce îți oferă reducere la următoarea ta comandă.
  • Returnăm banii.

Produsele personalizate. Opțiuni retur:

Produsele personalizate după cerințele tale, NU pot fi returnate doar dacă:

    • Nu corespunde cu modelul prezentat pe site și/sau cel din macheta prealabilă.
    • Comanda a fost livrată greșit.
    • Prezintă un defect de fabrică.

Cum să faci retur:

1) Scrie un mesaj pe adresa electronică: contact@motiv.md care să conțină următoarele date:

  • Numele
  • Numărul de telefon
  • Data când a fost înregistrată comanda
  • Denumirea produsului comandat
  • Motivul returului

2) Așteptați să fiți contactat.

Dupa trimiterea formularului de retur, veți primi un e-mail sau un mesaj de la noi prin care sunteți informat de aprobarea sau respingerea cererii dumneavoastră.

3)Transmiterea produsului returnat

După ce ați primit răspunsul pozitiv de la noi, vă apropiați la noi cu produsul care doriți să fie returnat, important să aveți bonul de casă și produsul să fie în aceeași stare, cum a fost primit. Nu spălat, purtat, sau deteriorat.

4)Primirea banilor sau altui produse

După ce produsul returnat ajunge înapoi, noi transmitem banii sau schimbăm cu un alt produs.

IMPORTANT!

Toate produsele care sunt returnate sau urmează să fie schimbate, trebuie să fie în aceeași stare cum au fost primite. Nu se acceptă:
-produsele deteriorate;
-produsele purtate;
-produsele murdare sau cu pete;
-produsele cu urme de folosire.
Dacă au fost achiziționate mai multe produse de același tip, e posibilă returnarea unui singur produs desigilat, restul produselor vor fi acceptate doar dacă vor fi sigilate.

La fel, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului dacă vor fi abuzuri (returnări repetate).