Întrebări frecvente

Mai jos vezi o listă cu cel mai des acordate întrebări și răspunsuri la ele.
Dacă ai examinat cu atenție toate întrebările dar nu ai găsit răspuns la problema ta, nu ezita să ne contactezi. La sigur găsim o soluție.

Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Aici găsești toate răspunsurile

Despre produse

Înregistrarea comenzilor poate fi efectuată prin două metode:

  1. Direct de pe site, adăugând în COȘ produsul dorit, apoi accesați COȘUL și efectuați înregistrarea comenzii. Completați cu atenție toate câmpurile și apăsați pe butonul TRIMITE. Dacă comanda a fost înregistrată corect, primiți un mesaj de confirmare. Rămâne să așteptați un mesaj de la unul din managerii noștri.
  2. O altă modalitate de înregistrare a comenzii ar fi accesarea paginii noastre de FACEBOOK sau INSTAGRAM și ne scrieți un mesaj. Mai departe managerul vă explică cum puteți înregistra comanda.

În pagina produsului, mai jos de secțiunea unde alegeți culoarea, găsiți butonul „Ghid mărimi”, faceți click și tabela cu mărimi pentru fiecare produs va apărea.
Alegeți mărimile atent, uneori va fi imposibil de returnat produsul dacă este personalizat și nu poate fi pus spre re-vânzare.

Da, e posibil de aplicat orice desen/poză/imagine sau text. Prețul rămâne neschimbat indiferent de aplicare.

Prețurile expuse pe site includ personalizarea cum doriți dumneavoastră.

Despre livrare și achitare

Livrarea se face timp de 1-3 zile lucrătoare (în Chișinău) și 3-5 zile lucrătoare (prin țară), din momentul înregistrării cu succes a comenzii. În dependență de complexitatatea comenzii.
Curierul de obicei, telefonează preventiv, pentru a concretiza adresa și ora livrării.
IMPORTANT! Suburbiile nu se includ în această listă, doar sectoarele Chișinăului!

Nu. Am avut câteva experiențe negative cu livrările prin poștă și am decis pentru comoditatea și accesibilitatea clienților, să efectuăm livrările doar prin intermediul companiilor de curierat.
De ce?
Este rapid. Comod. Accesibil și sigur.
Curierul aduce comanda în orice colț al țării, direct în mâini.

Avem disponibile câteva metode de achitare:

  1. Online pe site, selectând metoda de achitare cu cardul.

    După efectuarea transferului, luați legătura cu noi, pentru a verifica dacă achitarea a fost executată.

  2. Achitați CASH curierului, la primirea comenzii. Facem livrare în orice colț al țării, prin curier, direct în mâini.
  3. Aveți posibilitatea să preluați comanda singuri, de la noi din oficiu și respectiv efectuați achitarea la ridicarea comenzii.
    Ne aflăm în or. Chișinău, sectorul Centru, str. București 90

Despre schimb și retur

Da, dacă ați înregistrat o comandă și v-ați răzgândit, luați legătura cu noi prin e-mail contact@motiv.md
sau pe numărul 069752175 și managerul vă explică cum puteți schimba produsul.

Da. Doar că există câteva momente importante, mai multă informație despre retur, găsiți AICI

MODELE NOI

Idei de aplicare adăugate recent